9 mei 2014

Hema Long lasting Nailpolish.

Een tijdje geleden liep ik in de Hema, op zoek naar leuke nieuwe nagellakjes. Ik ben relatief altijd tevreden van de nagellakjes van de Hema. Ze zijn de laatste jaren dan ook flink verbeterd qua kwaliteit! Ik zag allerlei leuke kleurtjes staan, maar heb besloten voor er maar twee mee te nemen. Een paars kleutje en een nude kleurtje, ik heb ze dan ook meteen getest voor jullie!




(Psst! Klik op de foto om alles nog beter te zien!)
Laten we beginnen met het nude kleurtje, hier ben ik eerlijk gezegd niet echt tevreden over... Hij dekt namelijk niet echt goed. Op de foto zie je dat hij ook wat streperig is. Ik heb hiervoor 3(!) laagjes gebruikt. Jammer, het zou nochtans echt een leuk kleurtje zijn voor deze zomer!

(Psst! Klik op de foto om alles nog beter te zien!)
Vervolgens heb ik het paarse potje nagellak erbij genomen en ben ik daarmee aan de slag gegaan. Meteen was duidelijk dat deze wel veel beter dekte dan het nude kleurtje. Hij dekt in twee laagjes en blijft goed zitten. Na 4 dagen, waarop ik ook enkele dagen gewerkt heb -dus in het water heb gezeten en aan dozen heb lopen scheuren- is er nog maar een beetje gechipt. Ik ben dus heel tevreden over deze nagellak.

Een potje nagellak kost 2,50€ en is te verkrijgen bij een Hema in jouw buurt. 
Ben jij tevreden over de nagellakjes de Hema? 
Laat gerust iets achter, ik ben blij met elke reactie! :)
Xxx Celien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten