22 mei 2014

H&M Shoplog!

Hallo allemaal!
Normaal komt er op donderdag steenvast een OOTD online, vandaag niet... Mijn excuses hiervoor, maar ik denk dat een shoplog ook wel leuk is om te zien? Kijken jullie mee naar wat ik allemaal bij elkaar gekocht heb?


Ik hou enorm van de H&M, veel mooie kleren, voor een mooi prijsje. Meer moet dat niet zijn toch, in het shopping center waar ik werk is er ook een H&M. Voordat ik moet werken ga ik er vaak langs, vandaar dat de meeste dingen die ik in mijn kleerkast hangen heb, van de H&M zijn!
 
Laten we eraan beginnen!

(Psst, klik op de foto om alles nog duidelijker te zien!)
 
Het jurkje dat je ziet, heb ik gekocht voor de doop van mijn nichtje. Toen ik hem aan het passen was, was ik op slag verliefd. Ik moest hem gewoon hebben! Hij is mooi afgewerkt met leuke details op de schouders en op de rug is er een kleine openig. Het enige nadeel van deze jurk is dat hij lichtjes doorzichtig is... Maar daar vind ik wel iets op. Hij kost 39,95€ en is nog steeds te koop!
 
De blazer die je ziet had ik al eens eerder gepast, maar niet gekocht... Bij de H&M in het shopping kon ik hem niet vinden, tot nu... Dolbij was ik toen ik hem afrekende! Hij kost ook 39,95€ en is nu te koop bij de H&M.
 
 
(Psst, klik op de foto om alles nog duidelijker te zien!)
 



Toen ik het roze topje eerst vast had twijfelde ik nog een beetje. Hij valt vrij groot uit, want het topje dat ik kocht is een Small... Toch zit hij goed en geef toe, voor 9,95€ kan je een leuk topje toch niet laten liggen? ;)

Het topje daarnaast is een slaaptop, hij staat momenteel tijdelijk afgeprijsd naar 5,00€! Normaal kost hij 9,95€...

(Psst, klik op de foto om alles nog duidelijker te zien!)


Ik was niet echt op zoek naar een jeans, maar toen ik deze zag hangen ben ik letterlijk bijna de paskamer in gespurt! Haha! Nog beter was dat hij ook nog eens in promotie was! Hij is momenteel afgeprijsd naar 20€! Normaal kost deze broek 39,95€. Een echt goed koopje dus!

Ook het shirtje stond afgeprijsd. Normaal zou ik niet zomaar dit shirtje nemen, maar omdat hij nu toch goedkoper was... Waarom ook niet! Dit shirtje kost nu €7, normaal kost het 9,95€.

(Psst, klik op de foto om alles nog duidelijker te zien!)
 
De 'clutch' die je hier ziet was vorig jaar ook te koop. Ik had 'm toen enkele keren in mijn handen, nam hem niet mee, maar wou hem toch toen hij uitendelijk uitverkocht bleek te zijn... Dit gaat me geen tweede keer geburen, dacht ik toen ik hem terug zag liggen.
Je kan met twee elastiekjes je gsm in de clutch vasthouden. Er is ook plaats voorzien om je pasjes en geld in te steken. Perfect voor een feestje of avondje stappen dus. Voor 9,95€ kan deze clutch ook van jouw zijn!

Deze zonnebril heb ik al in twee andere kleuren, maar een zwarte zonnebril ontbrak nog... Hij kost 6,95€. Niet veel en dus rekende ik ook deze af!

(Psst, klik op de foto om alles nog duidelijker te zien!)
 
 
Tot slot kocht ik dit nog voor mijn nichtje Evi. Ik loop telkens ook eens langs de baby/kinder afdeling en kan het nooit laten om iets voor haar mee te nemen... Ik kocht dit leuke topje en broekje. Het is momenteel wel nog iets te groot, maar veel maakt dit niet uit. Evi groeit toch als kool! ;)
Het topje kost 9,95€. Het broekje is 4,95€.
 
 
Tot slot heb ik nog enkele dingen aangetrokken en heb ik er een foto van genomen. Ik ben al heel enthousiast om alles te dragen, en natuurlijk ga ik van alles een OOTD maken!
Hoe zouden jullie trouwens het jurkje combineren voor de doop? Laat gerust jullie mening achter, ik twijfel nog een beetje welke schoenen en jasje ik erbij zou dragen.
 
Laat gerust nog iets acher, ik ben blij met alle commentaar!
Groetjes, Celien! :) 

4 opmerkingen: