24 april 2014

OOTD: Lets go Nude!

Hallo allemaal, het leek me wel eens leuk om een Outfit of the day te doen! Vandaag draag ik een outfit die ik het liefste van allemaal elke dag aan zou trekken, hij is zo simpel en comfortabel! Maar toch tegelijkertijd heel chique! Perfect voor een dagje te gaan werken gewoon thuis te zitten of te gaan shoppen!

 


( Pssst! Klik op de foto voor alles nog duidelijker te zien!)
 
Het was een beetje regenachtig, vandaar de paraplu. Ik was trouwens net op tijd klaar met het maken van de foto's, want net toen ik de allerlaatste foto's maakte begon het te regenen! Van een perfete timing gesproken! ;)
( Pssst! Klik op de foto voor alles nog duidelijker te zien!)
 
Bloesje: H&M / Blazer: H&M / Broek: Pieces / Balerina's: Pronti / Handtas: H&M / Ketting: H&M /
Horloge: Kruidvat / Armandjes: Kruidvat & Cadeau uit Mallorca.
 
Zo, ik hoop dat jullie dit leuk vinden. Willen jullie nog meer OOTD's zien? Of hebben jullie nog tips of comments? Laat ze gerust achter, ik vind alle reacties tof!
Xxxx Celien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten